آخرین خبرها از ساخت فیلم خوب بد جلف ۲+ بازیگران، داستان و زمان اکران

آخرین خبرها از ساخت فیلم خوب بد جلف ۲

مجله اینترنتی کولاک: بعد از موفقیت فیلم فیلم خوب بد جلف در گیشه و استقبال مخاطبان حالا ساخت فیلم خوب بد جلف ۲ در دستور کار سازندگان آن قرار گرفته است. البته طی ماه های گذشته در همین خصوص اخباری مبنی بر ساخت سریال «خوب بد جلف» برای پخش در شبکه خانگی به گوش می رسید،که اخبار حاکی از منتفی شدن ساخت سریال دارد.

آخرین خبرها از ساخت فیلم خوب بد جلف ۲

آخرین خبرها از ساخت فیلم خوب بد جلف ۲

محسن چگینی تهیه‌کننده سینما چندی قبل در پاسخ به این سوال که آیا قسمت دوم «خوب، بد، جلف» ساخته می‌شود گفت: برای ساخت قسمت دوم این فیلم برنامه هایی داریم.

گفتنی است؛ در «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه کنندگی مشترک محسن چگینی و عبدالله اسکندری بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسمخانی، امیرمهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما بازی می کردند.

 

جدیدترین خبر در خصوص فیلم فیلم خوب بد جلف ۲ این است که فیلمبرداری آن به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از چند روز پیش در تهران آغاز شده است.

تاکنون سام درخشانی و پژمان جمشیدی که در قسمت نخست این فیلم سینمایی نیز ایفاگر نقش اصلی بودند، جلوی دوربین این فیلم رفته‌اند. قرار است به زوی بازیگران دیگری هم در این فیلم به ایفای نقش بپردازند.

کمدی «خوب، بد، جلف ۲» به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی دنباله‌ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد.

نوشته آخرین خبرها از ساخت فیلم خوب بد جلف ۲+ بازیگران، داستان و زمان اکران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.