«پیش از برخورد» اوایل سال جدید کلید می خورد

فیلم سینمایی «پیش از برخورد» به کارگردانی محمدابراهیم معیری اوایل سال آینده مقابل دوربین می رود.
محمدابراهیم معیری نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «پیش از برخورد» درباره وضعیت تولید این فیلم به بانی فیلم گفت: پروانه ساخت فیلم به صورت مشروط صادر شده و به محض موافقت سازمان سینمایی و رفع مشکلات، وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد. فکر می کنم بعد از ایام تعطیلات سال آینده پیش تولید به طور رسمی آغاز شود.
وی افزود: پژوهش و تحقیقات «پیش از برخورد» حدود چهار سال به طول انجامید و در طول این مدت بازنویسی های متعددی را روی فیلمنامه انجام دادم. فیلم مضمونی اجتماعی دارد و محوریت آن درباره حوادث رانندگی و تلفات جاده ای است که به کرات در جای جای دنیا رخ می دهد و در کشورمان نیز متأسفانه آمار بالایی دارد. با ساخت این فیلم قصد داریم با ابزار سینما درباره این حوادث فرهنگ سازی درست و اصولی انجام دهیم تا شاید بتوانیم مقداری از این آمار هولناک را کاهش دهیم.
معیری درباره شخصیت های فیلمنامه و مکان های فیلمبرداری نیز گفت: شخصیت های فیلم کاملاً واقعی هستند و تمامی وقایع به صورت مستند طراحی شده است. حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری نیز در تهران و مابقی آن با توجه به نیاز فیلمنامه در جاده های کشور انجام خواهد شد.
این کارگردان در پایان گفت: فیلمنامه را برای بنیاد فارابی ارسال کرده ایم تا بلکه بتوانیم با کمک و مساعدت آنان پیش تولید را آغاز کنیم. با عوامل پشت دوربین و برخی از بازیگران نیز گپ و گفت هایی داشته ام اما تا رفع مشکلات پروانه ساخت نمی توان با کسی قرارداد بست.
معیری خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده دارد. «پیش از برخورد» پنجمین فیلم بلند این کارگردان پس از فیلم های سینمایی «پروانه ها بدرقه می کنند»، «کتونی سفید»، «گلوگاه» و «دامنه های سفید» محسوب می شود.

نوشته «پیش از برخورد» اوایل سال جدید کلید می خورد اولین بار در بانی فیلم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.