مقدار درآمد کمپانی دیزنی در نیم سال میلادی چقدر است؟

دیزنی

مجله اینترنتی کولاک، میزان فروش محصولات کمپانی دیزنی از مرز ۵ میلیارد دلار گذشت و پیش بینی می‌شود تا پایان سال میلادی به ۱۰ میلیارد نیز خواهد رسید.در حالی که کمتر از نیم سال گذشته است کمپانی دیزنی اعلام کرد که فروش محصولات این استودیو در گیشه‌های فروش تا کنون مرز ۵ میلیارد دلار را پشت سر گذاشته و در صورت ادامه دادن این راه تا انتهای سال میلادی به مرز ۱۰ میلیارد خواهد رسید.

 

دیزنی

میزان دقیق این فروش، ۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون دلار اعلام شده است که در حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون آن تنها در گیشه کشور‌های خارجی به دست آمده و یک میلیارد و ششصد میلیون دلار نیز از گیشه‌های آمریکای شمالی عاید این کمپانی شده است. فروش ۲ میلیارد و هفتصد دلاری «انتقام جویان پایان بازی» نقش موثری در ثبت این رقم داشته است. محصول جدید این کمپانی به نام «علاءالدین» هم اکنون در گیشه‌ها فروش قابل توجه ۱۲۰ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

کمپانی دیزنی برای امسال فیلم و انیمیشن‌های مورد انتظاری مثل داستان «اسباب بازی ۴» برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد)، انیمیشن «شیرشاه» در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر)، «منجمد ۲» در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر)، «سردسته اهریمنان» در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) و جنگ ستارگان را در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) را برای اکران در دست دارد که در صورت موفقیت آن‌ها در پایان سال رکورد شکنی خواهد کرد.
در رتبه‌های بعدی کمپانی‌های پر فروش، به ترتیب، برادران وارنر، پارامونت پیکچرز و کمپانی یونیورسال قرار گرفته اند.

نوشته مقدار درآمد کمپانی دیزنی در نیم سال میلادی چقدر است؟ اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.