معرفی فیلم زیر زمین به نویسندگی خشایار الوند و محسن تنابنده+ بازیگران و داستان

معرفی فیلم زیر زمین

مجله اینترنتی کولاک: فیلم زیر زمین به نویسندگی مرحوم خشایار الوند و محسن تنابنده و کارگردانی سیروس مقدم مجوز ساخت گرفته و به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود. برخی گمانه زنی می کنند که این فیلم ممکن است نسخه سینمایی سریال پایتخت باشد.

 

معرفی فیلم زیر زمین

معرفی فیلم زیر زمین

نزدیک به دو دهه از آخرین فعالیت سیروس مقدم در سینما می گذرد. طی بیست سال گذشته عمده تلاش این کارگردان روی ساخت سریال های تلویزیونی متمرکز بوده است.

الهام غفوری تهیه کننده مجموعه های پایتخت و فیلم سینمایی زیر زمین در خصوص ساخت این فیلم می گوید: «زیر زمین» ارتباطی با «پایتخت» ندارد. ‏‎همچنین فیلمنامه این اثر توسط محسن تنابنده به همراه مرحوم خشایار الوند نوشته شده و در ژانر کمدی ساخته می شود.

‏‎او درباره زمان ساخت «زیر زمین» گفت: ما امسال درگیر دو پروژه دیگر یعنی مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶» که قرار است پاییز کلید بخورد و توزیع سریال نمایش خانگی «خواب زده» هستیم بنابراین نمی توانم پیش بینی دقیقی درباره زمانبندی ساخت «زیر زمین» کنم. اما سعی مان بر این است که امسال فیلم را جلوی دوربین ببریم.

‏‎غفوری در پایان درباره وضعیت نسخه سینمایی «پایتخت» نیز اظهار کرد: ساخت این فیلم منتفی نشده و چون همانطور که گفتم درگیر پروژه های مختلف هستیم فعلا نمی توانیم این فیلم را بسازیم. فکر می کنم سال آینده بتوانیم نسخه سینمایی «پایتخت» را جلوی دوربین ببریم

نوشته معرفی فیلم زیر زمین به نویسندگی خشایار الوند و محسن تنابنده+ بازیگران و داستان اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.