معرفی فیلم ” جیمز باند ۲۵ “+ خلاصه داستان، بازیگران و تاریخ اکران

مجله اینترنتی کولاک: جدیدترین قسمت از سری فیلم های مامور ۹۹۷ یا جیمز باند با عنوان ” جیمز باند ۲۵ ”  چند هفته ای که در حال تصویر برداری است. چندی قبل “دنیل کریگ” بازیگر اصلی فیلم جیمز باند در یک صحنه از مچ پا آسیب دید تا ادامه پروژه با وقفه ای همراه باشد.

فیلم سینمایی"جیمز باند ۲۵" سال 2020 اکران خواهد شد

 

به نقل از ورایتی، انتظار می‌رود دنیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند تا یک هفته دیگر برای ادامه فیلمبرداری جدیدترین فیلم از مجموعه جیمز باند آمادگی لازم را به دست بیاورد. خبر آسیب دیدگی کریگ از مچ پا را نشریه «سان» بریتانیا منتشر کرد و اکنون اعلام شده که فیلم با مشکلی جدی مواجه نیست.

این روزنامه به تازگی از قول منبعی ناشناخته اعلام کرد جراحت کریگ خیلی جدی نبود و در حالی که ابتدا فکر می‌شد ممکن است یک گرفتاری جدید برای فیلم پیش آمده باشد اما این آسیب دیدگی خیلی جدی نبود و وی ظرف یک هفته سر فیلمبرداری حاضر خواهد شد.

در مراحل پایانی فیلمبرداری در جاماییکا در حالی که کریگ داشت به سرعت می‌دوید مچ پایش آسیب دید. فیلمبرداری این فیلم در جاماییکا از اواخر آوریل شروع شده بود. « جیمز باند ۲۵ » را کری فوکوناگا کارگردانی می‌کند. او جایگزین دنی بویل شد.

برنس به مانند تونی گیلروی و کریستوفر مک‌کوری به عنوان یکی از چند فیلمنامه نویس شاخص هالیوود که بر کار دیگر فیلمنامه نویسان نظارت دارند، شناخته می شود.

در چند روز گذشته خبر تعویق اکران این پروژه پر سرو صدا در رسانه های دنیا اعلام شده بود. تاریخ اکران ” جیمز باند ۲۵ ” طبق برنامه ریزی جدید از روز ولنتاین ۲۰۲۰ به آوریل ۲۰۲۰ موکول شده است.

بسیاری از پروژه “باند ۲۵” به عنوان آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ سخن به میان می آورند. از دیگر بازیگرانی که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است می توان به رالف فاینس، لیا سدو، نائومی هریس و بن ویشاو اشاره کرد.

کمپانی MGM”باند ۲۵” را در همراهی با آناپورنا پیکچرز اکران خواهد کرد. پخش جهانی فیلم نیز برعهده کمپانی یونیورسال خواهد بود.

نوشته معرفی فیلم ” جیمز باند ۲۵ “+ خلاصه داستان، بازیگران و تاریخ اکران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.