مجمع عمومی سالیانه انجمن مستندسازان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه انجمن مستندسازان شب گذشته (۱۳ مردادماه) با دستور جلسه انتخاب هیأت‌مدیره و بازرس جدید انجمن مستندسازان برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، ریاست این جلسه را مجتبی میرتهماسب با همراهی ناهید رضایی و پریسا شاهنده بر عهده داشتند. در ابتدای جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد هیأت مدیره، گزارش مالی و گزارش بازرس، با رأی اکثریت قریب به اتفاق حاضران، این گزارش‌ها مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه پس از بحث و بررسی نظرات، حق الزحمه جلسات هیأت مدیره و بازرس توسط مجمع تعیین شد.

در پایان، انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن برگزار شد که پس از ارائه برنامه و نظر توسط نامزدها و مخالفان و موافقان، رأی‌گیری میان حاضران صورت گرفت که بر این اساس میلاد خالقی‌منش و شمیم مستقیمی مشترکا با ۶۶ رأی، رضوان سرمد با ۵۳ رأی، زهره ارسنجون با ۵۰ رأی، مرتضی پایه‌شناس با ۴۹ رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و محمدسام اسدی با ۲۶ رأی و میثم شاه‌بابایی با ۱۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

همچنین امین قدمی با ۴۰ رأی به عنوان بازرس اصلی و پیروز کلانتری با ۲۷ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن مستندسازان انتخاب شدند.

انجمن مستندسازان به عنوان قدیمی‌ترین تشکل مستندسازان سینمای ایران که از سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و شروع به کار کرده است، پس از اختلاف نظرها و مسائل پیش آمده با مدیران وقت خانه سینما از خردادماه ۱۳۹۶ خارج از خانه سینما به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.