فیلم «شمشیرا» با بازی رنبیر کاپور کی اکران می شود؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

رنبیر کاپور یکی از معدود بازیگران سینمای هند است که در این سال ها توانسته به صورت پیوسته آثار خوبی در اکران داشته است و هیچ گاه حضورش را کم رنگ نکرده است.

 

فیلم‌های او از اولین فیلم‌هایش گرفته مانند «ساوریا» و «بیدار شو سید» تا فیلم‌های اخیر وی مانند «سانجو» عشق و توجه بسیار زیادی از مخاطبین دریافت کرده‌اند. رنبیر کاپور دو کار بزرگ و تماشایی را در آینده نزدیک در اکران خواهد داشت. یکی از آنها فیلم «براهماسترا» ساخته ایان موکرجی است که در آن با عالیا بات همبازی شده و طرفداران او بی صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند و دیگری فیلم تاریخی «شمشیرا» ساخته کارن مالهوترا است که در آن با وانی کاپور همبازی شده و درواقع اولین کار تاریخی او به حساب می‌آید.

این فیلم ممکن است به خاطر اکران فیلم اول رنبیر با عالیا با تعویق در نوبت اکران مواجه شود. طبق گزارشات شنیده کارن جوهر به دیدار آدیتیا چوپرا رفته و از او خواسته که تاریخ اکران «شمشیرا» را به تعویق بیندازد چراکه تاکنون چندین بار تاریخ اکران «براهماستارا» به تعویق افتاده است و آنها زمان بیشتری برای جمع کردن این کار به رنبیر نیاز دارند و ظاهرا آدیتیا چوپرا که تهیه کننده «شمشیرا» است درخواست کارن جوهر را پذیرفته است.

در فیلم «براهماستارا» علاوه بر رنبیر کاپور و عالیا بات، چهره‌های مطرح دیگری همچون امیتاب بچن، دیمپل کاپادیا، ناگارجونا اکیننی و مونی روی ایفای نقش کرده‌اند.  در ابتدا قرار بود این فیلم آگوست ۲۰۱۹ اکران شود؛ سپس تاریخ اکران آن به دسامبر ۲۰۱۹ تغییر پیدا کرد و  نهایتا تابستان سال ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ اکران این فیلم پرانتظار اعلام کردند.

نوشته فیلم «شمشیرا» با بازی رنبیر کاپور کی اکران می شود؟ اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.