فیلم جدید شان پن با همراهی دختر و پسرش

حضور مایلز تلر و جاش برولین در نقش‌های مکمل

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری

همسر سابق مدونا و رابین رایت و بازیگر دواسکاره سینما این بار در پی کارگردانی فیلم Flag Day به همراه جاش برولین (No Country For Old Men)، نوربرت لئوبوتز (Fair Game)، مایلز تلر (Whiplash)، پسرش هاپر پن (War Machine) و دخترش دیلان پن است.

این جمع با حضور بازیگری که دو بار برنده جایزه تونی (معتبرترین جایزه تئاتری امریکا) به خاطر «Fosse/Verdon» شده، تکمیل می‌شود. دیل دیکی (Hell Or High Water)، ادی مارسان (Happy-Go-Lucky)، بیلی نوبل (True Blood)و کاترین وینیک (Vikings) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نویسندگی فیلمنامه این فیلم را جف باترورث (نویسنده فیلمنامه لبه فردا با بازی تام کروز) برعهده داشته که براساس کتاب خاطرات جنیفر ووگل که در سال ۲۰۰۵ چاپ شد، نوشته شده است. نام این کتاب «داستان‌های واقعی از زندگی جعلی پدر من» بود. Flag Day خاطرات دوست‌داشتنی اما تاریک یک دختر از پدر خود را به تصویر می‌کشد.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ویلیام هوربرگ، جان کیلیک و فرناندو سولیچین است. این فیلم در استودیوهای مربوط به شرکت‌های  Wonderful Films، Rahway Road,، New Element Films  و Clyde Is Hungry Films فیلمبرداری خواهد شد.

شان پن دو بار به خاطر بازی در فیلم‌های «Milk» و «رودخانه مرموز» برنده جایزه اسکار نقش اول مرد شده است. او همچنین کارگردانی فیلم‌های «Into the Wild»، «The Pledge»، «The Crossing Guard» و «The Indian Runner» را برعهده داشته است.

از او به تازگی فیلم «پروفسور و مرد دیوانه» با همکاری مل گیبسون اکران شده بود. او سال گذشته نیز در سریال تلویزیونی علمی – تخیلی «The First» در کنار ناتاشا مک‌الهون بازی کرده بود.

پروفسور و مرد دیوانه

دختر او،‌ دیلان پن، به عنوان مدل فعالیت می‌کند و در دو فیلم «Condemned» و «Elvis & Nixon» ایفای نقش کرده که به زودی اکران خواهند شد.

جاش برولین نیز به تازگی در فیلم «The Avengers» از ساخته‌های شرکت فیلمسازی مارول حضور داشته است. از او فیلم «Dune» نیز در نوبت اکران است.

منبع: هالیوودریپورتر، ددلاین

نوشته فیلم جدید شان پن با همراهی دختر و پسرش اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.