شاهد کاپور و برادرش ایشان خاطر همبازی می‌شوند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

مدت‌هاست که خبرنگاران و مردم سوالی کلیشه‌ای و تکراری از شاهد کاپور و برادرش ایشان خاطر  می‌پرسند و آن این است که آیا این دو برادر بازیگر دوست دارند با یکدیگر همبازی شوند؟! و بالاخره این اتفاقات درحال شکل گیری است.

شاهد کاپور در حال حاضر بهترین دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند. فیلم جدید شاهد کاپور تا به اینجای سال، لقب پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است و عوامل سازنده فیلم در انتظار وارد شدن به باشگاه ۲۰۰ کروری‌ها هستند. به نظر می‌رسد این بازیگر ۳۸ ساله، بعد از سال‌ها تلاش و ممارست در این صنعت، جایگاه خود را پیدا کرده است. موفقیت بی‌نظیر فیلم قبلی شاهد کاپور، «پادماوات» با «کبیر سینگ» ادامه دار شده است و حالا شاهد کاپور در ردیف سوپراستارهای بزرگ بالیوود قرار دارد و هیچ نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند.

حالا علامت سوال بزرگ این است که شاهد کاپور بعد از موفقیت فیلم «کبیر سینگ» چه پروژه‌ای را انتخاب خواهد کرد. شاهد کاپور برای بازی در یک فیلم که یک اثر بازسازی شده دیگر خواهد بود وارد مذاکره با عوامل سازنده شده است اما یک سری پارامترها را برای تصمیم گیری نهایی مدنظر داشته است. درمیان پیشنهادات ارائه شده به او به گفته خودش دو اثر مورد توجه او قرار گرفته‌اند که یکی از آنها بازسازی فیلم «Jersey» به تولید کارن جوهر و دیگری کاری بدون عنوان به کارگردانی رام مدوانی است که برای بازی در فیلم دوم پاسخ مثبت داده است. او می‌گوید این فیلم یک فیلم ماجراجویانه اکشن درام است و که نقش یک موتورسوار را در آن ایفا خواهد کرد و احتمالا در ماه ژانویه کار کلید خواهد خورد.

شاهد کاپور قطعا در این فیلم بازی خواهد کرد. اما نکته جذاب‌تر درمورد این فیلم آن است که داستان در مورد دو برادر است و نقش برادر دیگر به ایشان خاطر، برادر واقعی شاهد کاپور پیشنهاد شده است. وقتی این خبر به شاهد کاپور اعلام شد او به شدت از این موضوع خوشحال شد. ظاهرا ایشان هم فیلمنامه را دوست داشته و پاسخ مثبت برای حضور در این کار را داده است.  داستان این فیلم بسیار سخت و احساسی است و کاملا این دو بازیگر انتخاب خوب و مناسبی برای این دو کاراکتر هستند. این اولین باری است که این دو برادر همبازی خواهند شد. از زمانی که ایشان خاطر با فیلم «آن‌سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی وارد سینما شد همیشه درمورد همبازی شدن آنها سوال می‌شد و حالا عملا این دو بازیگر مطرح و توانمند در پروژه‌ای تامل برانگیز همبازی خواهند شد.

نوشته شاهد کاپور و برادرش ایشان خاطر همبازی می‌شوند اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.