داستان کامل فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی همراه عکس

مجله اینترنتی کولاک : فیلمبرداری فیلم سینمایی مطرب که چند ماه پیش در استانبول آغاز شده بود ، چندی پیش در سکوت خبری به پایان رسید ، در ادامه در رابطه با داستان و بازیگران  فیلم سینمایی مطرب  بیشتر بخوانید :

اسامی بازیگران فیلم سینمایی مطرب  :

پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و محسن کیایی از بازیگران این فیلم هستند .

 

 

تاریخ اکران فیلم سینمایی مطرب  :

کارگردان این فیلم سینمایی مصطفی کیایی برادر محسن کیایی می باشد ، تدوین فیلم توسط نیما جعفری جوزانی انجام شده و به‌زودی به پایان می‌رسد.

فیلم «مطرب» در ادامه آثار قبلی مصطفی کیایی یک فیلم کمدی و اجتماعی است قصه جذابی دارد ، مطرب به احتمال زیاد در فروردین ۹۸ اکران خواهد شد .

 

خلاصه داسان فیلم سینمایی مطرب  :

این فیلم سینمایی ، قصه پر پیچ و خم زندگی افرادی را روایت می کند که ساز زندگی شان با زمان مخالف است و در همین راه مشکلاتی را نیز دارند در در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب.

 

 

مصطفی کیایی  کارگردان فیلم سینمایی مطرب متولد ۱۳۵۵در کرجکارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون و برادر محسن کیایی بازیگر سینما است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ در مرکز آموزش فیلم‌سازی اداره ارشاد کرج آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ همزمان با تحصیل در رشته فیلم‌سازی در دانشگاه به عنوان دستیار کارگردان در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار شد.

مصطفی کیایی در گفتگویی که در ۲ دی ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در برنامه زنده سی و پنج از بسیاری از بخش‌های زندگی خود صحبت داشت و در رابطه با فیلم‌ها و سریال‌هایی که ساخته صحبت نمود.

او پس از اتمام دوران تحصیل در سال ۸۱ به عنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در برنامه‌های تلویزیونی فعالیت خود را ادامه داد و در این مدت برنامه‌های زیادی را برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی ساخت.

او در سال ۱۳۸۶ درخواست پروانه ساخت فیلم بعدازظهر سگی سگی را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال نمود، اما موفق به اخذ پروانه ساخت نگردید و با تعویض تهیه‌کننده در سال ۱۳۸۸ پروانه ساخت فیلم بعد از ظهر سگی سگی را به تهیه‌کنندگی جوزان فیلم اخذ نمود و اولین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین برد. وی از برادر خود محسن کیایی در بیشتر فیلم‌هایش استفاده می‌کند.

 

نوشته داستان کامل فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی همراه عکس اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.