خلاصه داستان فیلم روسی + زمان اکران

مجله اینترنتی کولاک: فیلم روسی جدیدترین اثر امیرحسین ثقفی است. این فیلم چهارمین فیلم سینمایی ثقفی پس از «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

فضا و نوع نگاه کارگردان در فیلم روسی با سه کار قبلی تفاوت چندانی ندارد اما نکته قابل توجه در این اثر قصه فیلم است که با توجه به قصه،  فیلم دارای کاراکترهای بیشتری است و بازیگر‌ان حرفه‌ای سینما در این کار حضور دارند. قصه‌ فیلم درام عشقی است که در بستر جامعه رخ می‌دهد . عشق در این فیلم مفهوم مجازی ندارد.

ثقفی درباره فیلم روسی گفته است: برخی علاقه دارند در این فضای حال حاضر بر خلاف جهت آب شنا کنند ولی برای من سینما مهم است و این که مخاطب راضی از سینما برگردد. شعور و درک مخاطب برایم اولویت است و معتقدم هر فیلمی باید مانند کتاب یا شعری پیامی را به مخاطب برساند که «روسی» از این قائده مستثنی نیست و جایگاه خودش را دارد.

علی اکبر ثقفی تهیه کننده «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی درباره زمان اکران این فیلم سینمایی عنوان کرد: پخش فیلم سینمایی «روسی» برعهده آقای علی آشتیانی پور مدیر شرکت پخش «فیلم آفرین» است که به زودی فیلم را برای اکران عمومی عرضه می کند.

وی افزود: اکران فیلم «روسی» به احتمال زیاد در اواسط تابستان سال جاری خواهد بود.

ثقفی در پایان با اشاره به اکران فیلم‌ در جشنواره های خارجی نیز اذعان کرد: پخش بین الملل فیلم «روسی» برعهده خانم نسرین میرشب است و همزمان با اکران عمومی فیلم در ایران، «روسی» در جشنواره های خارجی نیز حضور خواهد داشت.

فیلمنامه «روسی» نوشته امیرحسین ثقفی و به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی با موضوع اجتماعی ساخته شده است.

فیلم سینمایی روسی

فیلم سینمایی روسی

 

 

 

نوشته خلاصه داستان فیلم روسی + زمان اکران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.