خرابکاری خنده دار در حین دفن جنازه!

خرابکاری خنده دار در حین دفن جنازه!

هر یک از انسان ها دارای دو تاریخ کاملا مجزا نسبت به یکدیگر هستند که کاملا مهم و خاص می باشند و هیچ گاه نمی توانیم آنها را فراموش کنیم. این دو تاریخ متعلق به تاریخ تولد و تاریخ درگذشت است که با پیشرفت تکنولوژی تاریخ متولد شدن قابل دست یافتن است و اما تاریخ مرگ قابل درک و بدست آوردن نیست.

با این وجود زمانیکه هر انسانی در می گذرد، در طی مراسمی آنرا در داخل خاک دفن می نمایند تا به دنیای دیگری که تمام ما متعلق به آن هستیم برگردد. اما همیشه طبق روالی که تاکنون مشاهده نموده اید، برای اینکه این مراسم به بهترین شیوه ممکن برگزار شود، خانواده و یا اطرافیان فرد مرده این مراسم را مدیریت می کنند تا مرده هر چه سریع تر دفن شود و به آرامش برسد.

اما اخیر ویدیویی عجیب و خنده داری در صفحات مجازی منتشر شد که در آن اتفاق و رخدادی عجیب و خنده دار در حین خاکسپرای میت افتاد که توانست با حواشی متفاوتی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

همان گونه که در ویدیو ذیل مشاهده می کنید، ابتدا تابوت توسط اطرافیان و آشنایان به سمت بخش مورد نظر هدایت می شود که در نهایت پس از گذشت مدت زمان اندکی تابوت در بالای گور قرار می گیرد که ناگهان یکی از افرادی که در کنار گور ایستاده بود برای آنکه بتواند تابوت را به گور هدایت کند، تعادلش را از دست می دهد و با پرش از سمت راست به چپ باعث پرتاب شدن تابوت به داخل گور می شود!

پس از چند دقیقه افرادی که داخل گور ایستاده بودند، سعی خود را بکار می گیرند تا بتوانند جسد را در داخل گور به حالت اول در تابوت دربیاورند و اما این امکان پذیر نمی شود و مجددا تابوت به بیرون هدایت می شود تا به شیوه صحیح داخل تابوت قرار گیرد!

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.