جزئیات ساخت فیلم گشت ارشاد ۳+ بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران

مجله اینترنتی کولاک: بعد از موفقیت قسمت اول و دوم فیلم گشت ارشاد حالا دست اندرکاران آن در پی ساخت فیلم گشت ارشاد ۳ هستند. دو قسمت اول این فیلم در گیشه به فروش قابل توجهی دست پیدا کرد . جزو فیلم های پر فروش سال شد.

 

سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد در خصوص قسمت دوم و سوم این فیلم گفته بود: من چندان تمایلی برای ساخت قسمت دوم «گشت ۲» نداشتم، چون به فیلم‌های دنباله‌دار اعتقادی ندارم، اما با آثار بسیار زیاد دوستان و نزدیکان، این انگیزه پیش آمد تا فیلم را جلوی دوربین ببرم.

دلیلم نیز این است که ادامه دادن یک کار موفق ممکن است باعث شود که کار شکست خورده و به بخش اول نیز صدمه وارد شود، البته حالا که تن به این خواسته دادم و قسمت دوم را ساختم در صورت مهیا بودن شرایط «گشت ۳» را هم به‌زودی جلوی دوربین خواهم برد.

وی درباره استقبال مردمی از فیلم گفت: این فیلم بدون داشتن تبلیغ تلویزیونی و ماهواره‌ای توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد، اما عدم پخش تیزر از رسانه ملی به هر حال باعث شد، آن‌گونه که انتظار داشتیم فیلم در گیشه حضوری خیره‌کننده نداشته باشد، پس از رسانه ملی درخواست می‌کنم برای رعایت عدالت و حقوق فیلم، تیزر این فیلم را روی آنتن بفرستد تا بدین واسطه به اقتصاد سینمای ایران بیشتر کمک شود.

همچنین به تازگی «صفر کشکولی» بازیگر و ورزشکار قدیمی در مصاحبه با یک خبرگزاری گفته است به پروژه جدیدی از سوی سهیلی دعوت شده که همان فیلم گشت ارشاد ۳ خواهد بود.

نوشته جزئیات ساخت فیلم گشت ارشاد ۳+ بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.