جزئیات ساخت فیلم آخرین سوگلی بر اساس فیلمنامه خشایار الوند+ بازیگران و خلاصه داستان

مجله اینترنتی کولاک: فیلم آخرین سوگلی اثری است که بر مبنای فیلمنامه ای از خشایار الوند ساخته می شود. بعد از فوت ناگهانی خشایار الوند، فیلمنامه نویس، بسیاری از دوستان و همکاران او در پی آخرین فیلمنامه های این چهره هنری هستند تا بتوانند از روی آن پروژه های کاری خود را آغاز کنند.

 

محمدرضا مصباح تهیه کننده سینما با اشاره به فیلمنامه فیلم جدید خود که نویسندگی آن برعهده زنده یاد خشایار الوند است گفت: خشایار عزیز در ماه های آخر عمر شریفش فیلمنامه ای را با نام «دختران خیابان جمهوری» برای ما به نگارش درآورد که آخرین فیلمنامه سینمایی او بود و پس از آن نامش به «آخرین سوگلی» تغییر یافت.
وی اضافه کرد: در مراحل نهایی نگارش فیلمنامه متاسفانه جامعه سینمایی عزادار شد و من یک دوست و رفیق نازنین و سینمای ایران یکی از کم نظیرترین نویسندگان خود را از دست داد.
این تهیه کننده دباره سرنوشت پروژه توضیح داد: علیرغم روحیه آسیب دیده همکارانم، تصمیم گرفتیم برای تکریم نام درخشان خشایار الوند آخرین اثر سینمایی اش را به بهترین شکل تولید کنیم.

 

مصباح درباره انتخاب کارگردان این اثر هنری افزود: درحال مذاکره با چند کارگردان مطرح سینما هستم، اما از آنجا که پروژه ای خاص، متفاوت و البته سخت را پیش رو داریم در تلاشیم همه جزییات آن به بهترین شکل برنامه ریزی و اجرا شود و ان شاالله به محض انتخاب کارگردان، برای درخواست پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.

نوشته جزئیات ساخت فیلم آخرین سوگلی بر اساس فیلمنامه خشایار الوند+ بازیگران و خلاصه داستان اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.