اسامی بازیگران فیلم ضربه فنی+ خلاصه داستان و زمان اکران

مجله اینترنتی کولاکفیلم «ضربه فنی» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی از ۲۴ تیر در ۷۵ سالن کانون نمایش سراسر کشور برای نوجوانان و خانواده‌ها اکران می شود.

فیلم ضربه فنی

اسامی بازیگران فیلم ضربه فنی

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است.

«ضربه فنی» همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان توانسته است سه پروانه زرین داوران کودک و نوجوان برای بهترین فیلم، پروانه زرین مسابقه سینمای ایران به عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه‌ی بخش نوجوان را به خود اختصاص دهد.

خلاصه داستان فیلم ضربه فنی

داستان فیلم «ضربه فنی» در باره‌ی محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی دیگر از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد و…

محور اصلی فیلم رفاقت و برتری آن بر رقابت ناسالم است. کارگردان در این فیلم به خوبی و با به‌کار گرفتن عناصر مورد علاقه‌ی نوجوانان امروز در فیلمی اکشن و هیجانی موضوع رفاقت، نزدیک ‌شدن به بچه‌ها، کمک به آن‌ها برای مقابله با ترس‌ها و مشکلات‌شان چه در محله و چه در مدرسه یا خانواده و استقلال پیدا کردن را نشان می‌دهد.

نوشته اسامی بازیگران فیلم ضربه فنی+ خلاصه داستان و زمان اکران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.