اسامی بازیگران فیلم زهرمار +خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: فیلم زهرمار به کارگردانی جواد رضویان در عید فطر اکران می شود. «زهرمار» اولین فیلم سینمایی رسمی جواد رضویان در مقام کارگردانی است. سید جواد رضویان ۴۴ ساله که در قم به دنیا آمده است، در سریال ها و فیلم های زیادی که عموما درونمایه کمدی داشت بازی کرده است. همچنین او در تلویزیون مجموعه «سه شو» را کارگردانی کرده است.

سیامک انصاری اولین بازیگری بود که حضورش در این فیلم سینمایی قطعی شد. انصاری و رضویان پس از چندین همکاری مشترک در زمینه بازی، این بار در «زهرمار» در مقام بازیگر و کارگردان با یکدیگر همکاری اشته اند.

«زهرمار» به نویسندگی پیمان عباسی یک کمدی اجتماعی است. این فیلم سه شخصیت اصلی و چندین شخصیت محوری دارد. در واقع در طول فیلم این سه شخصیت با اتفاقات و حوادث مختلفی روبرو می‌شوند و تمامی کاراکترها به نوعی با یکدیگر در ارتباط هستند.

 

اسامی بازیگران فیلم زهرمار

در این اثر سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، حسین محب اهری و سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

خلاصه داستان فیلم زهرمار

در خلاصه داستان «زهرمار» آمده است: «رضا دفتردار میانسال که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است، رهی همکلاسی سال‌های دور خود را می‌بیند که هنوز کینه‌ای قدیمی از او دارد. در شرایطی که رضا تلاش می‌کند از او دلجویی کند، رهی دسیسه‌ای طراحی می‌کند و رضا را در گرفتاری بزرگی اسیر می‌کند.»

 

عکس بازیگران فیلم زهرمار

بازیگران فیلم زهرمار

بازیگران فیلم زهرمار

 

نوشته اسامی بازیگران فیلم زهرمار +خلاصه داستان و عکس بازیگران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.