اسامی بازیگران فیلم رحمان ۱۴۰۰ +خلاصه داستان، زمان اکران و عکس بازیگران

بازیگران و خلاصه داستان فیلم رحمان 1400

مجله اینترنتی کولاک: فیلم رحمان ۱۴۰۰ با فروش بالایی در سینماها در حال اکران است. منوچهر هادی کارگردان جوانی که در سالهای گذشته یکی از پرکارترین ها در سینما، تلویزیون و نمایش خانگی بود، بعد از فیلم پر فروش آینه بغل حالا با رحمان ۱۴۰۰ در سینماها می تازد.

بازیگران و خلاصه داستان فیلم رحمان 1400

بازیگران و خلاصه داستان فیلم رحمان ۱۴۰۰

 

اسامی بازیگران فیلم رحمان ۱۴۰۰

رحمان ۱۴۰۰ با بازیگرانی چون مهران مدیری، بهرام افشاری ، محمدرضا گلزار ، یکتا ناصر ، ساره بیات و سعید آقاخانی در سینماها اکران می شود. منوچهر هادی برای سومین بار بعد از عاشقانه و آینه بغل با محمدرضا گلزار همکاری میکند .

بهرام افشاری بازیگری که با بازی در سریال پایتخت و در نقش بهتاش حسابی در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد برای اولین بار در فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم منوچهر هادی دیده شد و از آنجا بود که راه موفقیت در سینما و تلویزیون برایش هموار شد.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی یکی دیگر از بازیگران فیلم رحمان ۱۴۰۰ است که ساخته قبلی منوچهر هادی با عنوان آینه بغل نیز با همسرش همکاری کرد و در این فیلم با محمدرضا گلزار همبازی بود.

خلاصه داستان رحمان ۱۴۰۰

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شخصیت اصلی داستان رحمان (سعید آقاخانی) مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی (مهران مدیری)کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ می‌کشد و …. رحمان ۱۴۰۰ فیلمی تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است.

همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در جشنواره فجر به نمایش دربیاید اما منوچهر هادی از حضور در جشنواره انصراف داد و ترجیح داد فیلمش مستقیم در لیست اکران قرار بگیرد و این شانس را داشت که اکران نوروزی را نصیب خود کند.

 

نوشته اسامی بازیگران فیلم رحمان ۱۴۰۰ +خلاصه داستان، زمان اکران و عکس بازیگران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.