اختصاصی سینماسینما/ انتخاب دوازده فیلم برای بخش مولفین جشنواره ونیز/ فیلمی با بازی گلشیفته فراهانی در این جشنواره

امروز بخش روزهای مولفین (یا روزهای ونیز) که معادل ۱۵ روز کارگردانان جشنواره کن است، فیلمهای انتخابی خود را برای بخش مسابقه است اعلام کرد که از ایران فیلمی در این این بخش دیده نمی‌شود.

به گزارش سینماسینما، تقریبا به جز کارگردان فرانسوی، دومینک مول، بقیه چندان شناخته شده نیستند. دوازده فیلم انتخاب شده از کشور های سودان، فرانسه، گواتمالا، لاووس مشترک با سنگاپور، نروژ مشترک با سوئیس، ایتالیا مشترک با بلژیک وفرانسه ، لهستان مشترک با فرانسه، فرانسه، ژاپن، آمریکا مشترک با فلیپین است.

مدیر این بخش اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰فیلم به همراه گروه انتخاب دیده اند واعتقاد دارد که انتخاب هایش بسیار با کیفیت است و تماشاگران جشنواره ونیز را سورپرایز خواهد کرد.

این بخش از سال ۲۰۰۴ توسط انجمن کارگردانان ایتالیایی که بیش از صد نفر در آن عضویت دارند به مدیریت آقای گوزتی اداره می‌شود.

جشنواره ونیز در روز ۲۷ اگوست درجزیره لیدو شهر ونیز افتتاح می‌شود طی یکی دو روز آینده، بخش اصلی نیز فیلمهای خودرا اعلام می‌کند.

البته جدا از بخش مسابقه ای -روزهای ونیز- شش فیلم به عنوان سانس های ویژه نیز به نمایش در خواهد آمد. در بخش مسابقه ای همین قسمت فیلمی از تونس به نام بلوز عرب نیز حضور دارد که در آن گلشیفته فراهانی، یکی از نقش ها را به عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.