کارتیک آرین و جانوی کاپور بازیگران سری دوم فیلم «دوستانا»

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

فیلم «دوستانا» با بازی آبیشک بچن، جان آبراهام و پریانکا چوپرا یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۰۸ بود. از همان زمان حرف ساخت سری دوم این فیلم پرفروش در میان بود که بالاخره کارن جوهر تولید کننده این فیلم به طور رسمی خبر ساخت سری دوم این فیلم را اعلام کرد.

روز گذشته، کارن جوهر فیلمساز مطرح بالیوود اعلام کرد که به زودی ساخت این فیلم با حضور دو چهره تازه نفس و پرطرفدار، جانوی کاپور و کارتیک آرین کلید خواهد خورد. نام‌های مختلفی برای حضور در این فیلم به گوش می‌رسید که بالاخره کارن جوهر نام این دو بازیگر جوان را به طور رسمی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد. کارن چنین توئیت کرده بود: «خیلی هیجان زده هستم که داستان دوستانا را با جانوی و کارتیک پیش ببریم و شور دیگری در سینما به پا کنیم. این اولین فیلم درما پروداکشن با کارتیک آرین خواهد بود و ما به دنبال همکاری بیشتر و موفقیت‌آمیز با او هستیم. همچنین ما یک بازیگر جدید مرد را برای دیگر نقش اصلی این فیلم معرفی خواهیم کرد کسی که به گروه بازیگران بااستعداد کمپانی ما اضافه خواهد شد.»

فیلم «دوستانا»

این فیلم سومین فیلم جانوی کاپور؛ دختر مرحوم سری دیوی با کمپانی درما خواهد بود. اولین فیلم او «ترک» هم در همین کمپانی تولید شد. کارتیک آرین بعد از اکران فیلم‌های موفقی چون «سونو کی تیتو که سوئیتی» و «لوکا چوپی» به یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های سینما تبدیل شده و بسیاری از فیلمسازان خواهان همکاری با او هستند. او در حال حاضر مشغول بازی در فیل «لاو آج کال۲» ساخته امتیاز علی در مقابل سارا علی خان است. کارتیک و جانوی کاپور زوج تازه و بانشاطی می‌توانند باشند و دیدن آنها کنار یکدیگر می‌تواند اتفاقی جذاب و مهیج باشد و کارن جوهر از همین حالا نوید یک سری موفق دیگر از دوستانا را می دهد.

نوشته کارتیک آرین و جانوی کاپور بازیگران سری دوم فیلم «دوستانا» اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.