کارتیک آرین جایگزین آکشی کومار می شود

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، اختصاصی کولاک

آخرین فیلم اکران شده از بازیگر جوان و مستعد بالیوود؛ کارتیک آرین به نام «Luka Chuppi» در گیشه موفق عمل کرده است. او در این فیلم با کریتی سنون همبازی شده بود. کارتیک آرین سال گذشته با فیلم موفق‌ «سونو کی تیتو کی سوئیتی» توانست طعم موفقیت و شهرت را بچشد و به جمع بازیگران تراز اول بالیوود بپیوندد.

این بازیگر ۲۹ ساله،  با اجرای کاراکتری کمدی در این فیلم توانست مخاطبین را تحت تاثیر قرار دهد و حالا شنیده می‌شود که کارتیک آرین قرار است در سری دوم فیلم «بول بولیا» جایگزین آکشی کومار شود. طبق گفته یک منبع خبری معتبر، بازی در نقش اصلی سری دوم این فیلم موفق به کارتیک آرین که یکی از محبوب‌ترین ستاره‌ای نسل جدید بالیوود است پیشنهاد شده است. سری اول این فیلم که کاری کمدی ترسناک است در سال ۲۰۰۷ با بازی آکشی کومار و ویدیا بالان اکران شد و کاری پرفروش شد. سری دوم این فیلم در حال حاضر در مرحله نگارش است و عوامل سازنده آن خیلی جدی به دنبال کارتیک آرین برای نقش اصلی فیلم‌شان هستند.

جالب است بدانید که کارتیک آرین یکی از طرفداران دوآتیشه آکشی کومار است و تیپ و نوع بازی او بی شباهت به آکشی کومار نیست و خیلی دوست دارد جا پای آکشی کومار بگذارد. برخی مواقع بازی او بیننده را به یاد آکشی کومار می‌اندازد. اگرچه هنوز اعلام رسمی صورت نگرفته است اما گفته می‌شود که کارتیک آرین فیلمنامه را خوانده و از داستان فیلم خوشش آمده است و فعلا پذیرفته در این کار ایفای نقش کند. کارتیک در حال حاضر مشغول بازی در سری دوم فیلم «لاو آج کال» ساخته امتیاز علی است که در آن با سارا علی خان همبازی شده است. او برای بازی در این فیلم مجبور به اعمال یک سری تغییرات فیزیکی هم شده است. همچنین این بازیگر رو به اوج بالیوود یک فیلم دیگر در دست دارد که در آن قرار است با آنایا پاندی همبازی شود.

نوشته کارتیک آرین جایگزین آکشی کومار می شود اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.