هدیه به یادماندنی عباس کیارستمی به تهمینه میلانی

تهمینه میلانی می‌گوید که عباس کیارستمی همواره در اوقات فراغتش جعبه‌های خاصی را درست می کرد و آن‌ها را به هیچکس هدیه نمی‌داد اما ۲۸ سال پیش یکی از آن جعبه‌ها را به عنوان هدیه عروسی به میلانی داد. او به تازگی تصویری از این جعبه را منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، تهمینه میلانی به مناسبت فرا رسیدن اول تیر که مصادف سالروز تولد عباس کیارستمی، کارگردان فقید سینمای ایران است، در اینستاگرام به شرح خاطره‌ای از او پرداخت.

او نوشت: «یاد آقای عباس کیارستمی فیلمساز به یاد ماندنی سینما، همواره گرامی باد.

سالها افتخار آشنایی و دوستی با آقای عباس کیارستمی را داشتم. ایشان در اوقات آزاد و بین دو فیلم با چرم و چوب صندوق می‌ساختند و آنقدر به این صندوق‌ها علاقه داشتند که به هیچ کس هدیه نمی‌دادند.

۲۸ سال پیش برای هدیه عروسی من و همسرم این صندوق را هدیه کردند و فرمودند که آن را همانند گنج‌های مدفون شده پر از سکه و جواهر کنم. هر بار که از خرید و یا سفر بر می‌گشتم، سکه‌های باقیمانده از سفر را در صندوق می‌ریختم و البته جواهرات بدلی، تا تبدیل به گنجی بزرگ بدون ارزش مادی شد.

می‌گفتند فقط یک جعبه به ما بعنوان هدیه ازدواج و یک جعبه به خواهر خودشان شمسی خانم برای خرید خانه هدیه داده‌اند و من چه خوشبخت بودم که ارزش یک خواهر خوب را برای ایشان داشتم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.