معرفی فیلم هالیوودی مسیر بازگشت+ اسامی بازیگران و خلاصه داستان

معرفی فیلم هالیوودی مسیر بازگشت

مجله اینترنتی کولاک: سه اسطوره بزرگ سینما از رابرت دنیرو، تامی لی جونز و مورگان فریمن در یک کمدی اکشن به نام مسیر بازگشت به کارگردانی جورج گالو جلوی دوربین می‌روند.

معرفی فیلم هالیوودی مسیر بازگشت

معرفی فیلم هالیوودی مسیر بازگشت

در این فیلم رابرت دنیرو نقش شخصیت مکس باربر را بازی می‌کند، مردی که مقروض یک رئیس گروه خلافکاری با نقش‌آفرینی فریمن است و با استفاده از دوک مونتانا (با بازی جونز) بازیگر و کابوی افسرده و به آخر خط رسیده در یک فیلم وسترن بد با هدف کشتن او طی نخستین روزهای فیلمبرداری می‌خواهد یک حربه کلاهبرداری بیمه‌ای درست کند. دوک به نحوی در این نقش می‌درخشد، اشتباه‌های گذشته‌اش را جبران می‌کند و مکس و دیگران را هم در سفر خود همراه می‌کند.

فیلمنامه این فیلم را جاش پاسنر همراه گالو بر مبنای فیلمی به همین نام محصول دهه ۱۹۷۰ که هری هورویتز فقید آن را نوشته و کارگردانی کرده بود، نوشته‌اند.

فیلمبرداری این فیلم از ژوئن در نیومکزیکو آغاز می‌شود. «استوری بورد میدیا» امتیاز فیلم را در بازار جشنواره فیلم کن در هفته آینده ارائه می‌کند.

رابطه همکاری دنیرو و گالو به سال ۱۹۸۸ با فیلم اکشن-کمدی «فرار نیمه‌شب» برمی‌گردد.

گالو به عنوان فیلمنامه‌نویس و نقاش شناخته شده است. او نویسنده «پسران بد» و ادامه‌های آن بود. وی کارگردانی «رز سمی» را با بازی فریمن و جان تراولتا انجام داده که به زودی اکران می‌شود.

دنیرو و تامی لی جونز پیش از این در فیلم «خانواده» با هم بازی کرده بودند. دنیرو با فریمن نیز در فیلم «آخرین وگاس» همراه بود.

نوشته معرفی فیلم هالیوودی مسیر بازگشت+ اسامی بازیگران و خلاصه داستان اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.