معرفی فیلم زانباتو به کارگردانی دل تورو +نقد و بررسی، بازیگران و خلاصه داستان

مجله اینترنتی کولاک: «گی یرمو دل تورو» کارگردان مکزیکی به ساخت فیلم های فانتزی با موجودات عجیب و غریب مشهور است. این کارگردان مکزیکی قصد دارد در ژانر اکشن هم فیلمی بسازد. فیلم زانباتو جدیدترین اثر دل تورو است که قرار است ساخته شود.

 

به نقل از ورایتی،زانباتو با تمرکز بر دختری جوان ساخته می‌شود که مهارت‌های مرگباری در مبارزه دارد. دل تورو چندی قبل در توییتر پستی منتشر کرد که اعلام می‌کرد این پروژه در ۶ سال اخیر مطرح بوده بدون ‌این که خبری از آن درز کند. وی افزود: هنوز هم داریم آن را بسط می‌دهیم.

دل تورو همچنین اعلام کرد در مرحله پیش تولید «پینوکیو» برای نتفلیکس است. با این فیلم او نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند انیمیشن استاپ موشن موزیکال را تجربه می‌کند. این فیلم داستان کلاسیک کودکانه را درباره عروسکی که می‌خواهد یک پسر دوست‌داشتنی واقعی باشد روایت می‌کند.

نتفلیکس و دل‌تورو در اکتبر (آبان) اعلام کرده بودند که وی قصد نوشتن و تولید این فیلم را دارد که داستانش در ایتالیای دهه ۱۹۳۰ و وقتی فاشیسم در راس کار بود، می‌گذرد.

دل تورو همچنین در حال تولید «شاخ‌ها» به کارگردانی اسکات کوپر برای فاکس سرچلایت و «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» برای سی‌بی‌اس فیلمز است.

دل تورو جایزه اسکار را سال ۲۰۱۸ برای تولید و کارگردانی فیلم «شکل آب» دریافت کرد. جی‌جی آبرامز تهیه‌کننده «ماموریت: غیرممکن-فال‌اوت» بود و مرحله پس از تولید «جنگ ستارگان: اپیزود ۹» را که ۲۰ دسامبر روی پرده‌ها می‌رود برعهده داشت.

نوشته معرفی فیلم زانباتو به کارگردانی دل تورو +نقد و بررسی، بازیگران و خلاصه داستان اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.