معرفی فیلم جان ویک ۳ با بازی کیانو ریوز+ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم جان ویک 3 (John Wick: Chapter 3)

مجله اینترنتی کولاک: فیلم جان ویک ۳ اکران می شود. فیلم های جان ویک در سالهای اخیر توانسته اند مورد استقبال مخاطبان و همچنین منتقدان قرار بگیرند. در حال حاضر قسمت سوم این فیلم آماده پخش می شود و سریال تلوزیونی آن به نام The Continental از شبکه STARZ به تهیه کنندگی کریس کالینز (Chris Collins) پخش می‌شود ، همچنین اسپین‌آف آن به نام Ballerina درباره کودکی است که وارد دنیای جان ویک می‌شود.

 

فیلم جان ویک 3 (John Wick: Chapter 3)

فیلم جان ویک ۳ (John Wick: Chapter 3)

مجموعه فیلم‌های جان ویک یکی از بهترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر تبدیل شده‌اند. فیلم John Wick حدود ۸۸.۸ و فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) حدود ۱۷۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

مدتی پیش، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لاینزگیت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد و شخصیت اصلی آن یک زن است. گفته می‌شود که در صورت موافقت کمپانی، این فیلم به اولین فیلم فرعی دنیای جان ویک تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه جان ویک با نام کانتیننتال (The Continental) برای شبکه استارز نیز در دست ساخت است.

فیلم John Wick: Chapter 3 قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر ریوز، چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه این فیلم که پیش از این در دو قسمت قبلی فیلم جان ویک همکاری کرده بودند، باز خواهند گشت. فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick 3 به‌زودی آغاز خواهد شد.

 

داستان فیلم جان ویک ۳ (John Wick: Chapter 3)

جان ویک به دو دلیل در حال فرار است. یکی اینکه جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای سر او گذاشته شده و دوم اینکه قانون مهمی را نقض کرده که این قانون کشتن یک نفر در هتل کانتینتال است. قربانی یکی از اعضای High Table بوده که این جایزه را برای سر او گذاشته بود. جان باید تاکنون کشته می‌شد اما مدیر هتل در کنار لغو عضویت او و محروم کردنش از تمامی سرویس‌ها به جان یک ساعت وقت داد تا فرار کند. جان از این سرویس‌ها برای زنده ماندن استفاده کرده و با خیلی‌ها می‌جنگد و خیلی‌‌ها را می‌کشد تا از نیویورک خارج شود.

 

بازیگران فیلم داستان جان ویک ۳ (John Wick: Chapter 3)

لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و رابی رز (Ruby Rose) به این دنباله باز می‌گردند تا نقش‌هایشان را بازی کنند و هیرویکی ساندا (Hiroyuki Sanada) نیز تبهکار فیلم خواهد بود.

 

نوشته معرفی فیلم جان ویک ۳ با بازی کیانو ریوز+ خلاصه داستان و بازیگران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.