معرفی فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» (اونجرز ۴) +خلاصه داستان، بازیگران و زمان اکران

مجله اینترنتی کولاک: همانطور که پیش بینی می شد فیلم انتقام جویان: پایان بازی با استقبال گسترده علاقه مندان این سری فیلم ها قرار گرفت و در حال رکوردزنی در فروش است. این فیلم همزمان در بسیاری از شهرهای آمریکا، اروپا و چین اکران می شود و گیشه ها را به تسخیر خود در آورده است.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی

انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو خواهد بود که بر پایهٔ شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد. این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌گردد. این فیلم دنبالهٔ مستقیم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و همچنین دنبالهٔ فیلم‌های انتقام‌جویان مارول (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

 فیلم‌نامهٔ انتقام‌جویان: پایان بازی را کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نگاشته‌اند و بازیگران زیادی که اکثر آن‌ها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند، در این فیلم نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده‌اند.

در اکتبر ۲۰۱۴ ساخت این فیلم با عنوان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت – قسمت ۲ اعلام شد. تا مهٔ ۲۰۱۵ برادران روسو برای کارگردانی آن به این پروژه پیوستند و مارکوس و مک‌فیلی نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفتند. در ژوئیه ۲۰۱۶، مارول عنوان این فیلم را پاک کرد و به آن با فیلم بی‌نام انتقام‌جویان اشاره کرد. فیلمبرداری این فیلم از اوت ۲۰۱۷ بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری جنگ ابدیت در پاین‌وود آتلانتا آغاز شد و در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسید. در دسامبر ۲۰۱۸، عنوان این فیلم ‘پایان بازی’ اعلام شد.

رکورد شکنی تریلر فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی

به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دیزنی روز شنبه ۸ دسامبر (۱۷ آذر) اعلام کرد که نخستین تریلر فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» اثر مارول کامیکس رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول را شکسته است.

توییتر استودیوهای مارول در واکنش به این خبر نوشت: برای فوق العاده ترین هواداران در جهان، از اینکه از آغاز تا پایان بازی حضور داشتید و از اینکه این تریلر را با ۲۸۹ میلیون بار بازدید به پربیننده ترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول مبدل کردید، تشکر می کنیم.

این رکورد پیش از این از آن فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با ۲۳۰ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت نخست بود. باتوجه به اعلام کمپانی دیزنی جایگاه سوم این فهرست را نیز تریلر لایواکشن «شیرشاه» با ۲۲۴.۶ میلیون بازدید در اختیار دارد.

تریلر «انتقام جویان: پایان بازی» که زمانش کمی بیشتر از ۲ دقیقه است به دلیل اجتناب از نشان دادن برخی جزییات درباره طرح داستان فیلم با تحسین بسیار زیادی از سوی هواداران این اثر مواجه شد.

تعدادی از این رکوردشکنی‌های « انتقام‌جویان: پایان بازی »

بیشترین فروش روز افتتاحیه در چین: «اتتقامجویان ۴» روز ۲۴ آوریل رکورد بهترین فروش روز افتتاحیه و بیشترین فروش در یک روز را با ۱۰۷.۲ میلیون دلار به دست آورد و از فیلم چینی «شکار هیولا ۲» عبور کرد.

بهترین فروش بین‌المللی: بهترین فروش یک روز در هنگ کنگ، تایوان، تایلند، استرالیا، نیوزیلند، فیلیپین، کره، انگلستان، برزیل، مصر، پاناما، پرو، کلمبیا، آرژانتین، شیلی، بولیوی، پاراگوئه، ترینیداد و اروگوئه به نام «انتقامجویان: آخر بازی» ثبت شد.

پیش نمایش پنجشنبه: محصول جدید مارول با کسب ۶۰ میلیون دلار از پیش نمایش پنجشنبه در آمریکا رکورد قبلی را که در اختیار قسمت هفتم «جنگ ستارگان» بود شکست.

رکورد آخر هفته در آمریکا: دیزنی روز جمعه اعلام کرد «آخر بازی» این آخر هفته را با ۳۰۰ میلیون دلار به پایان می‌رساند. رکورد قبلی در اختیار «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» با ۲۵۷ میلیون دلار بود.

بیشترین سالن نمایش: «انتقامجویان ۴» با نمایش روی ۴۶۶۲ پرده در آمریکای شمالی این رکورد را هم به نام خود کرد.

 

 

اسامی بازیگران و نقش هایشان در فیلم ” انتقام‌جویان: پایان بازی

 

رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک / مرد آهنی:

از پایه‌گذاران انتقام‌جویان که خودش را نابغه، میلیاردر، دخترباز و خیّر معرفی می‌کند و زرهی الکترومکانیکی برای خود طراحی کرده‌است.

 

جاش برولین در نقش تانوس:

یک موجود قدرتمند که می‌خواهد سنگ‌های ابدیت را جمع‌آوری کند تا بتواند بر تمام دنیا مسلط باشد.[۳][۴] در کنار صداگذاری، برولین کار موشن کپچر این شخصیت را نیز انجام می‌دهد.

 

مارک رافلو در نقش بروس بنر / هالک:

یکی از انتقام‌جویان و دانشمند نابغه که وقتی ضربانش بالا می‌رود تبدیل به غول سبز رنگ و بسیار قدرتمندی به اسم هالک می‌شود.

تام هیدلستون در نقش لوکی:

برادر نانتی ثور که بر اساس یکی خدایان به همین نام است.

کریس ایوانز در نقش استیو راجرز:

رهبر انتقام جویان و رهبر فرقه جدا شده از انتقام‌جویان و سرباز جنگ جهانی دوم که بدنش توسط تکنولوژی پیشرفته‌ای بهبود فیزیکی فوق‌العاده‌ای یافته. او هفتاد سال در یخ منجمد بود تا این که در دنیای مدرن بیدار شد.

 

کریس همسورث در نقش ثور:

یکی از انتقام‌جویان که ولیعهد آزگارد نیز هست و بر پایهٔ خدای ایسلندی با همین نام می‌باشد.

 

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون / شاهین چشم:

انتقام‌جوی سابق و مأمور سابق شیلد که عضو فرقهٔ راجرز است و استاد تیراندازی است.

کریس پرت در نقش پیتر کوییل / استار-لرد:

وی در کودکی از زمین توسط گروه فضای‌ای که خود را روجرز می‌نامیدند دزدیده و بزرگ شد. او رهبر نگهبانان کهکشان است.

 

 

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمُف / اسکارلت ویچ:

انتقام‌جوی سابق و عضو فرقهٔ راجرز که توانایی بازی با ذهن دیگر و جابه‌جایی اجسام از راه دور را دارد.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استیون استرنج:

جراح مغز و اعصاب ماهر که در یک حادثه دست‌هایش آسیب دید و برای درمان به جایی که رفت که با دنیای جادو آشنا شد و برای به دست آورد مهارت‌های آن‌ها آموزش دید و استاد جادوگری شد.[۱۳] آرون لیزر به جای کامبربچ فعلاً صحنه‌ها را فیلمبرداری می‌کند تا وی فیلمبرداری فیلم جنگ فعلی را به پایان برساند. بعداً سکانس‌هایی که در آن چهرهٔ کامبربچ لازم است دیده شود، دوباره فیلمبرداری خواهند شد.

 

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین / زنبورک:

دختر هنک پیم و جنت ون داین که لباس زنبورک را از مادرش به ارث می‌برد. لیلی گفته که این شخصیت در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت حضور ندارد تا زمینهٔ حضور زنبورک در مرد مورچه‌ای و زنبورک آماده شود.

 

کارن گیلان / نبیولا:

یکی از اعضای نگهبانان کهکشان و دخترخواندهٔ تانوس که خواهر ناتنی گامورا نیز هست.

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون / فالکون:

عضو فرقهٔ راجرز و انتقام‌جوی سابق که در چتربازی مهارت دارد و بال‌های مخصوصی دارد که پرواز با آن‌ها آموزش دیده‌است.

تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی
چادویک بوزمن در نقش تی چالا / پلنگ سیاه: پادشاه طایفهٔ خیالی آفریقایی با عنوان واکاندا

سباستین استن در نقش باکی بارنز / سرباز زمستان:

یک آدم‌کش ارتقا یافته که دوست صمیمی راجرز است و بعد از این که تصور می‌شد در جنگ جهانی دوم کشته شده، توسط هایدرا به خدمت گرفته شد و شستشوی مغزی داده شد.

ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری:

مدیر سابق شیلد که در ابتدا گروه انتقام‌جویان را تشکیل داد.

زویی سالدانا در نقش گامورا

بردلی کوپر در نقش راکت راکون

دیوید باتیستا در نقش درکس د دسترویر

پل بتانی در نقش ویژن

اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / عنکبوت سیاه

جان فاورو در نقش هپی هوگان

گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز

دان چیدل در نقش جیمز رودز / ماشین جنگ

پام کلمنتیئف در نقش مانتیس

پل راد در نقش اسکات لنگ / مردمورچه‌ای

بری لارسون در نقش کارول دنورز / کاپیتان مارول

 

 

نوشته معرفی فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» (اونجرز ۴) +خلاصه داستان، بازیگران و زمان اکران اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.