سیدرضا میرکریمی: از دبیری جشنواره جهانی استعفا نداده‌‌ام و چنین قصدی هم ندارم

سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد که تصمیمی برای استعفا از دبیری این رویداد سینمایی ندارد.

سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در پی انتشار شایعه جدایی او از این رویداد، گفت: واقعیت این است که بنده نیز چند ساعتی است که در جریان انتشار این شایعه قرار گرفته‌ام و نمی‌دانم منبع آن کجاست و چه بوده است.

وی درباره اینکه آیا تصمیم تازه‌ای جهت برگزاری جشنواره جهانی سی‌وهشتم با دبیری او اتخاذ شده است هم توضیح داد: هر سال از فردای برگزاری جشنواره جهانی، ما کارهای دوره بعد را آغاز می‌کنیم و تا امروز این فعالیت‌ها را بدون هیچ تغییری آغاز کرده‌ایم. تا جایی که بنده اطلاع دارم هیچ تصمیم تازه‌ای در این زمینه اتخاذ نشده است.

میرکریمی در پایان درباره قصد خود برای «استعفا» از این سمت هم تأکید کرد: تا امروز قصدی در این زمینه نداشته‌ام و به تازگی هم تصمیم تازه‌ای نگرفته‌ام.

سیدرضا میرکریمی تهیه‌کننده و کارگردان باسابقه سینمای ایران تا دوره سی‌وهفتم و برای چهار دوره پیاپی دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر را در پنج دوره برگزاری مستقل این رویداد از جشنواره فیلم فجر، برعهده داشته است.

اظهارات دوپهلوی حسین انتظامی در مقام رئیس سازمان سینمایی درباره آینده برگزاری مستقل جشنواره جهانی فیلم فجر با دبیری سیدرضا میرکریمی از سال گذشته شائبه ادغام مجدد این رویداد با بخش ملی جشنواره فجر را تقویت کرده است و در راستای همین فضا هم هر ازگاهی شایعه پایان کار رضا میرکریمی در این رویداد در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.