سلمان خان و عالیا بات در فیلم بعدی کارگردان نامی بالیوود

 مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

قرار است سلمان خان و عالیا بات در فیلم بعدی کارگردان نامی بالیوود، سانجی لیلا بانسالی همبازی شوند. نام این فیلم «ان‌شاءالله» است. سلمان خان در این فیلم نقش یک تاجرحدودا ۴۰ ساله را ایفا خواهد کرد و عالیا بات در نقش یک بازیگر پرذوق و اشتیاق بازی خواهد کرد.

 

این فیلم شبیه فیلم‌هایی نیست که طی چند سال گذشته از سانجی لیلا بانسالی شاهد بوده‌ایم. درواقع  این فیلم یک اثر تاریخی یا جنگی نخواهد بود بلکه این بار یک کار مدرن و جوان پسند را از بانسالی خواهیم دید. یک منبع خبری آگاه می‌گوید بانسالی با این فیلم ما را به یاد فیلم‌های گذشته‌اش مانند «خاموشی» و «هام دیل دچوکه هه صنم» خواهد انداخت. این فیلم یک کار عاطفی خواهد بود که صحنه‌های فیلمبرداری زیادی نخواهد داشت و فیلمبرداری در مکان‌های واقع صورت خواهد گرفت.

سلمان خان در مورد همبازی شدن با عالیا بات که حدود سه دهه تفاوت سنی و نسلی دارند گفت که عالیا پر از استعداد و مهارت بازیگری است و من خالی از مهارت هستم. سلمان خان در این فیلم نقش مردی را بازی می کند که ۴۰ سالگی را رد کرده است و مانند دیگر همسن و سال های خود نبوده و جدی را خیلی جدید نمی گیرد. در این بین پدرش به او می گوید اگر عاشق شود و ازدواج کند و تلاش کند که سبک زندگی اش را تغییر بدهد حاضر هست همه ثروتش را به او ببخشد. و همین جاست که کاراکتر عالیا بات وارد داستان می شود. عالیا بات در این فیلم نقش یک بازیگر را ایفا خواهد کرد که سلمان خان از او کمک می گیرد تا به دروغ جلوی پدرش وانمود کنند با یکدیگر رابطه دارند و در بین این بازی دروغین، آنها به طور جدی عاشق هم خواهند شد. اینکه چطور عاشق هم خواهند شد و بقیه ماجرا چطور پیش خواهد رفت داستان فیلم «ان شاءالله» خواهد بود.

آلیا بات

 

خط اصلی داستان این فیلم به نظر می رسد شبیه یکی از فیلم های قبلی سلمان خان به نام «جب پیار کیسی سه هوتاهه»  و همچین «جانم سمجا کرو»  باشد. شاید این فیل سانجی لیلا بانسالی یک نسخه مدرن و به روز شده باشد. علاوه بر داستان، تقابل سلمان خان و عالیا بود که از دو نسل کاملا متفاوت هستند دیدنی خواهد بود و باید دید که مخاطبین این دو چهره مطرح بالیوود را در کنار هم خواهند پذیرفت یا خیر.

عالیا بات پیش از این در فیلم «زندگی عزیز» با شاهرخ خان که همسن سلمان خان است همبازی شده بود که البته  فروش چندان قابل توجهی در گیشه نداشت.

نوشته سلمان خان و عالیا بات در فیلم بعدی کارگردان نامی بالیوود اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.