اسامی بازیگران فیلم بارانداز + عکس

محمد کریمی تهیه کننده فیلم بارانداز:
برای شرکت در جشنواره فیلم های ورزشی اعلام آمادگی کردیم

تهیه کننده فیلم بارانداز از حضور این فیلم در جشنواره فیلم های ورزشی خبر داد.
محمد کریمی ضمن تایید این خبر به سرویس سینمایی ما گفت: با آماده نمایش شدن این فیلم ، برای حضور در دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی اعلام آمادگی کردیم و مدارک درخواستی را به دفتر جشنواره ارسال کردیم .

این تهیه کننده و همکار مطبوعاتی ما در ادامه اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی از دوم لغایت ششم تیرماه به طور همزمان در تهران و قشم برگزار خواهد شد .
“بارانداز” دارای تم ورزشی است که در اولین حضور در جشنواره فیلم های ورزشی به نمایش در خواهد آمد.
این فیلم ۹۴ دقیقه ای توسط مسعود رشیدی خالق آثاری چون روزگار وصل ، فرمان ، شب شیشه ای ، گلریزان و … کارگردانی شده است .


” بارانداز” داستان دو جوان عاشق کشتی را به تصویر می کشد که برای تصاحب دو بنده تیم ملی رقابتی تنگاتنگ دارند ضمن اینکه مشکلات خانوادگی ، حاشیه هایی را برای آنان ایجاد می کند .
جعفر دهقان، محمد مهدی فقیه ، سعید کریمی ، شیوا خسرو مهر ، پریسا گلدوست ، منصور خاکی ، کیانوش گرامی ، غلامرضا اصانلو ، حشمت آرمیده ، محمد برسوزیان ، رحمان مقدم ، علی اصغر لطفی،حمید کریمی، مهدی قنبری، متین و ملینا زهری بیدگلی، میلاد جلالی بازیگران اصلی این فیلم داستانی هستند که مقابل دوربین هاشم گرامی و کامران ملکی قرار گرفتند.
فرهاد طب نوری نویسنده فیلمنامه بود و محسن بابایی نیز در سمت طراح گریم با پروژه فوق همکاری داشته است .

 


محمد کریمی تهیه کننده این فیلم گفت : تدوین این فیلم توسط قاسم خدابنده لو انجام شده و ساخت موسیقی آن بر عهده مجتبی تیموری بود .
تهیه کننده بارانداز افزود : در این فیلم که دارای تم ورزشی است سعی کردیم مرام های پهلوانی جهان پهلوان تختی را به تصویر بکشیم و جوانان را به سمت ورزشی چون کشتی و زورخانه ای سوق دهیم .


کریمی گفت : این فیلم دارای پروانه ساخت از شبکه نمایش خانگی است و علاوه بر نمایش در جشنواره فیلم های ورزشی ، بزودی از نمایش خانگی پخش و توزیع خواهد شد.
تهیه کننده فیلم ” بارانداز” در ادامه گفت : از سعید کریمی ، محمد رسولی، حمید کلانتری ، جواد قربانی به خاطر تلاش در ساخت این فیلم تشکر می کنم ‌ .

نوشته اسامی بازیگران فیلم بارانداز + عکس اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.